SmartCycle zachęci dzieci do aktywności.

170104115837_fisher_price_smart_cycle_kid_780x439

Współcześni rodzice stoją przed ogromnym wyzwaniem – jak zachęcić dzieci do aktywności fizycznej? Problem jest realny. Tradycyjne zabawki przestały wystarczać. Dzieci wolą spędzać czas przed telewizorem, wpatrzone w komórkę, czy grając na komputerze. Często nawet najbardziej aktywni rodzice mają problem z zaszczepieniem w dziecku chęci posiadania prawdziwej piłki, prawdziwego roweru, prawdziwych butów do biegania. A co dopiero chęci korzystania z nich.

W takich sytuacjach na pomoc przychodzą nowe technologie. Na rynku jest dużo gier typu Wii, czy Playstation z  sensorami ruchu, ale nowy produkt Fisher-Price SmartCycle to zupełna nowość! Marka idzie z duchem czasu i w czerwcu wprowadzi trenażer dla najmłodszych. Firma proponowała już podobne urządzenie, jednak wymagało zakupienia dodatkowo konsoli do gier i połączenia z telewizorem za pomocą kabla. Tym razem zabawkę połączymy z dowolnym urządzeniem z  systemem Android lub iOS, tabletem lub telewizorem za pomocą darmowej aplikacji.

images
Gra polega na zbieraniu literek w kolejności alfabetycznej. Podczas zbierania literek, dziecko uczy się także nowych słów, które się na nie zaczynają a na koniec gry wszystkie te słowa są dodatkowo powtarzane. Oczywiście kontrolerem do gry jest sam rowerek, który odpowiada za poruszanie się naprzód i wstecz oraz za kierowanie na boki ruchami kierownicy jak w prawdziwym rowerze. Na początku dziecko ma do wyboru kilka różnych pojazdów i postaci, którymi może grać. W miarę zdobywania kolejnych poziomów wybór jest rozszerzany.

Osobiście bardzo spodobała mi się się ta zabawka. To fajny pomysł choćby dla wszystkich rodziców, którzy zimą sami trenują w domu. Wyobraźcie sobie wspólny trening z dzieckiem 🙂 Po pierwsze nie trzeba się martwić, kto się nim zajmie, kiedy będziemy trenować. Po drugie dziecko nie siedzi bezmyślnie przed telewizorem oglądając bajki. Po trzecie wykorzystujecie czas treningowy na bycie razem. Po czwarte dziecko łapie bakcyla, szlifuje formę i na wiosnę ruszacie wspólnie na wycieczki dobrze przygotowani do sezonu.

Za te korzyści warto zapłacić $149.99. Zabawka nadaje się dla dzieci między 3. a 6. rokiem życia. Opcjonalnie można też dokupować gry, które stworzono we współpracy z telewizją Nickelodeon.

Połącz się z Facebook